söndag 25 oktober 2009

Har ingen som helst lust med att jobba idag... Jag skulle nog aldrig ha ätit frukosten, frukostar gör mig deppig... denna frukosten var okej, men det berodde på sällskapet, med mina trevliga kollegor går allt lite lättare. Med det är något med hotellfrukostar som gör mig spyfärdig,

Allt jävla hasande, hostande och harklande, hårbotten och ögonbajs, och sedan detta frosseri, har folk aldrig sett mat tidigare eller? Berg av bacon, blandat med flingor och muffins, kaffe thé juice, då alla sorter som finns. En del ser ut som om jorden har gått under, (jag inräknad) andra skrattar och håller på... en del har kudden kvar i ansiktet medans andra ser ut som om dom ska på bal. Nää jag orkar inte med sådant.

Hjärnan säger nu åt mig att sätta lite fart medans kroppen ligger som en stor sten, helt orörlig.

Ingen mer frukost för mig tack!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar