fredag 30 oktober 2009

Ett ord på 13 bokstäver...

Jag blir så förbannad !!! Tänkte äntligen skaffa mig en iPhone, ringde därför min telefonoperatör för att se vad dom hade att erbjuda... Jag har ingen koll på vad jag har för abonnemang eller bindningstid, jag bara betalar, kanske inte en förmögenhet men ädå... i andra änden sitter det en tyken liten pojkspoling och påstår att jag inte kan få en iPhone för jag har bundit mig till mitt nuvarande abonnemang tills i Maj...okej fine det köper jag, mitt misstag, men när jag sedan frågar om det inte går att lösa på något sätt får jag till svar att det skulle bli alldeles för dyrt!!!! Vad är det för svar?
Han har väl för fan ingen aning om hur mycket stålar jag har ... Sedan inträffade det som jag hatar...jag blev målös... -Jaha..... -Är det något annat jag kan hjälpa dig med? -Nej verkligen inte!!! -Då får du ha en trevlig helg i alla fall! -Dra åt helvete!!!

Nu gällde ju detta bara ett ett telefonabonnemang, men jag tycker att man oavsett vad det gäller kan vara lite försiktig med vad man slänger ur sig, det kan bli så fel i bland...som att grattulera till graviditeten när vederbörande bara har blivit jävligt fet ... Ordet på 13 bokstäver är förtänksamhet...

Nu till något helt annat...ligger och ska vila middag...ja, jag vilar middag och tycker att det är helt underbart, jag skäms inte för det, men samtidigt på Tv3 är det ett sådant där homevideo program....ärligt talat vem fan tycker att det är kul att titta på äckliga katter som snurrar eller skabbiga hundar som man har klätt ut till bebisar, e l le r Amerikanska miffon som slår sig... Nu visas en pappegoja som sitter på sin ägares sytliga fot och biter på nageln.... vad är det att filma och sedan skicka in till TV... Åter igen förtänksamhet...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar